sábado, 16 de janeiro de 2010

"Con este partido homenaxe quítome un peso de enriba"

DESPOIS DE QUINCE ANOS no Autos Lobelle, o club decidiu prescindir del para esta tempada. Este sábado, o que fora o seu capitán durante tanto tempo poderá despedirse da súa afección como se merece: cun partido homenaxe entre os homes de Tomás de Dios e un combinado de amigos de Manu.

Con esta homenaxe, quítaste unha espiña?
Unha espiña e un peso de encima porque con toda a repercusión que tivo a miña familia pasouno mal. Hai moita xente que fala, unha sabendo e outra sen saber, e a verdade é que estou cansado de tanta polémica. Estou contento porque me vou poder despedir da xente e tamén porque dalgunha maneira queda todo resolto e cada un pode proseguir o seu camiño.

Que esperas do partido?
O que máis me importa é que salga todo ben e que non haxa ningún problema organizativo. Non vai ser unha competición nin moito menos. Quero que sexa unha festa para o público, os xogadores do Autos Lobelle e todo o fútbol sala santiagués.

O resultado é o de menos...
Si, o que tentamos foi facer un equipo o máis competitivo posible, que non fose unha pachanga. Queriamos buscar a alguén que representase a cada época na que estiven no Lobelle. Esperamos que haxa moitos goles, xogadas bonitas, que o xente góceo, que non haxa ningún caño...

Agora que pasou un tempo desde a túa marcha, como te sentes?
Téñoo moito máis asimilado. Aínda que nestas datas teño os dentes longos porque vendo competir á equipa na Supercopa, ao nivel en que estaba, como estaba o pavillón... Iso é algo que a todo xogador gústalle.

Alemao dixo que che dedicaría o título se gañaban?
É un detalle pola súa banda que é de agradecer e que di moito de todo o que vivín con el. É unha pena que non gañasen. Eu estívenos vendo e sorprendeume moito o nivel do equipo. Tamén me acolloou un pouco porque como se poñan a correr así o sábado o partido dura dous minutos!

Velos con opcións para a Copa?

Vendo o nivel que teñen, creo que poden facer algo importante. Gañala é complicado. Despois dun mes con tanto nivel e con tanta esixencia física, imaxínome que terán que ter algún tipo de baixón.

Que é o que máis botas de menos de xogar no Lobelle?
O que máis, este tipo de competicións e o que menos, as viaxes!

Tras a túa marcha, a afección volcouse contigo. Esperábalo?
Sabía que a xente me tiña un certo aprecio pero quedei gratamente sorprendido. Paseino mal porque non me esperaba esa saída do club e o apoio de toda a xente axudoume moito. Sentínme moi arroupado.

Cando te fuches, rexeitaches a oportunidade de seguir no corpo técnico. Arrepínteste?
Non. Sei que deixei escapar unha boa oportunidade porque ía aprender moito do traballo diario, de como preparar adestramentos, partidos... Pero non me arrepinto porque agora mesmo non teño mentalidade de porme a adestrar. Eu síntome xogador.

Estás contento no Noia?
É outro mundo e un cambio moi grande, pero teño a sorte de que contamos cun grupo moi bo, teño moitos amigos e deportivamente vainos ben. A verdade é que estou moi contento.

Que plans tes para 2010?
Laboralmente espero poder canalizar a miña vida o mellor posible e deportivamente primeiro que me respecten as lesións, que xa se me nota un pouco a idade, e que co Noia podamos ascender, que sería un éxito moi grande para nós.

E a pesar de todo o que pasou mantés o agarimo polo Lobelle?
Si, son moitos anos. É media vida miña e toda a miña vida deportiva. Independentemente de todo, ao Lobelle lévoo no corazón. Deséxolle os mellores éxitos e que siga crecendo, do mesmo xeito que a todo o deporte santiagués.

XOGARÁN ESTE SÁBADO EN SANTA ISABEL
O partido de homenaxe a Manu entre o Xacobeo Lobelle e un combinado de amigos do xogador compostelán disputarase este sábado, 16 de xaneiro, ás 20:00 horas no pavillón de Santa Isabel. Os xogadores convocados para este encontro son Toni, Marimón e José Antonio, como porteiros; Giustozzi, César e Juancar, como peches; Javi Santos, Miguel, Saúl, David e Manu, como ás; e Betao, Marquitos e Cameselle, como pivotes. Pulpis exercerá como técnico e Pitu como segundo adestrador. Ademais, Juanma Veigas será o preparador físico e José Antonio Quintáns, o delegado. Podería haber ademais algunha incorporación de última hora. Todos eles lucirán unha camiseta co rostro do homenaxeado que foi creada para a ocasión. A entrada será libre.

Na rolda de prensa de presentación do partido, Manu afirmou que é de agradecer "o esforzo que fixo o club para organizar este partido". O actual xogador do Noia sinalou tamén que espera que todo o mundo achéguese a Santa Isabel "porque nolo imos a pasar moi ben. Vai ser un día moi especial para min e gustaríame que todo o mundo estivese na miña despedida"

Para ler a nova no seu lugar de orixe, preme aquí

Seja o primeiro a comentar

Asociación Veciñal "Polígono de Vite"

Asociación Veciñal Polígono de Vite

Proxecto "Urbana Santiago norte"

proxecto URBANA SANTIAGO NORTE

Centro socio-cultural "José Saramago"

Centro socio-cultural José Saramago

Estades controlados

Auditorio de Galicia

Auditorio de Galicia

Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com

Novas Vitenses © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO