A virtuosa e o violín millonario
A solista alemá Viviane Hagner interpretou un concerto xunto á Real Filharmonía cun Stradivarius que supera o millón e medio de euros ·· O instrumento, de 1717, viaxa 'blindado' e con asento propio
A violinista alemá Viviane Hagner interveu onte como solista invitada nun novo concerto da Real Filharmonía no Auditorio de Galicia, en Santiago. Pero esta virtuosa artista non estivo soa, senón acompañada dun valioso compañeiro de traballo, un Stradivarius, construído polo mítico luthier italiano en 1717, e que ten ata nome propio, Sasserno. Aínda que o prezo deste instrumento é difícil de precisar, os expertos aseguran que con toda probabilidade un destas características custaría máis dun millón e medio de euros.
Con todo, a atención centrouse sobre todo na violinista alemá, que debutó profesionalmente con só doce anos, e que percorreu os principais teatros e escenarios do mundo non só actuando cos mellores, como a Filarmónica de Berlín e Checa ou a Sinfónica de Chicago, senón tamén baixo a dirección de mestres como Zubin Metha, Claudio Abbado, Daniel Barenboim ou Kent Nagano.
Ademais, non é fácil poder escoitar o son dun Stradivarius, considerado como unha auténtica xoia musical, e non só polo seu prezo, senón tamén pola súa sonoridade, cuxo segredo débese á fórmula do verniz de resina, cuxa composión perdeuse, e que o mestre italiano aplicaba aos seus violíns.
Un estoxo ignífugo
O violín que tocou onte Hagner é da Nipon Music Foundation, que cando o cede para un concerto esixe moitas medidas de seguridade. Para empezar, sempre viaxa nun asento reservado como un pasaxeiro máis, xa sexa en tren ou en avión, adoita estar custodiado ata que sae de Xapón e dorme nun estoxo especial, ignífugo e blindado, especialmente deseñado para manter unha humidade constante.
Só a caixa para transportar un Stradivarius custa en torno aos 12.000 euros. Todo iso aparte de seguros e das medidas especiais de conservación do instrumento.
Ensaio sen focos
A violinista pasou a mañá de onte ensaiando para o concerto, que comezou ás 21.00 horas. A artista, no seu contrato, dispón que mentres ensaia non poden facerlle fotos nin gravala. Iso si, permitiuse a entrada para escoitar á Real Filharmonía baixo a experta batuta de Pablo González.
Para ler a nova no seu lugar de orixe, preme aquí
Así, na cita de onte no Auditorio de Galicia, cun gran éxito de público, conxugáronse varios factores que fixeron que o concerto fose moi especial, xa que ademais de gozar da Real Filharmonía e da actuación de Viviane Hagner acompañada do seu Stradivarius, tiveron como director da formación musical a Pablo González, considerado como unha das máis firmes promesas da dirección musical en España.
Con todo, a atención centrouse sobre todo na violinista alemá, que debutó profesionalmente con só doce anos, e que percorreu os principais teatros e escenarios do mundo non só actuando cos mellores, como a Filarmónica de Berlín e Checa ou a Sinfónica de Chicago, senón tamén baixo a dirección de mestres como Zubin Metha, Claudio Abbado, Daniel Barenboim ou Kent Nagano.
Ademais, non é fácil poder escoitar o son dun Stradivarius, considerado como unha auténtica xoia musical, e non só polo seu prezo, senón tamén pola súa sonoridade, cuxo segredo débese á fórmula do verniz de resina, cuxa composión perdeuse, e que o mestre italiano aplicaba aos seus violíns.
Un estoxo ignífugo
O violín que tocou onte Hagner é da Nipon Music Foundation, que cando o cede para un concerto esixe moitas medidas de seguridade. Para empezar, sempre viaxa nun asento reservado como un pasaxeiro máis, xa sexa en tren ou en avión, adoita estar custodiado ata que sae de Xapón e dorme nun estoxo especial, ignífugo e blindado, especialmente deseñado para manter unha humidade constante.
Só a caixa para transportar un Stradivarius custa en torno aos 12.000 euros. Todo iso aparte de seguros e das medidas especiais de conservación do instrumento.
- O DATO
Ensaio sen focos
A violinista pasou a mañá de onte ensaiando para o concerto, que comezou ás 21.00 horas. A artista, no seu contrato, dispón que mentres ensaia non poden facerlle fotos nin gravala. Iso si, permitiuse a entrada para escoitar á Real Filharmonía baixo a experta batuta de Pablo González.
Para ler a nova no seu lugar de orixe, preme aquí
1 Comentário:
qué impresionante!
Enviar um comentário